Перейти до основного вмісту
bg
13 переглядів

facebook 01

На тлі посилення конкуренції з TikTok компанія хоче вкласти гроші у розвиток відеоконтенту. Інвестиції охоплять бонусні програми для виплати винагород авторам, які досягли певних показників, і фінансування користувачів для створення контенту, повідомляє Reuters.

У Facebook інформують, що поки бонуси надаватимуться тільки за запрошеннями. Творці відео та онлайн-геймери Facebook отримуватимуть щомісячний бонус за трансляцію певної кількості годин відео.

Бонусна програма Instagram буде охоплювати стимули до використання Reels, аналога TikTok від Facebook. Автори роликів отримуватимуть винагороду залежно від того, який результат покаже їхній контент.

Повідомляється, що TikTok зобов’язався витратити $2 мільярди протягом трьох років на підтримку творців контенту. 
 

Партнери